Imię i nazwisko
Twój e-mail
Telefon
Preferowany termin badania
Treść wiadomości
ZAPISZ SIĘ
ZAPISZ SIĘ
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Nie zwlekaj dłużej.

Zapisz się już dziś i wybierz preferowany termin wizyty.

Wysłanie formularza nie jest równoznaczne z zapisaniem się na wybrany termin, jednak w przypadku dostępności tego terminu przysługuje gwarancja pierwszeństwa. O potwierdzeniu lub zaproponowaniu ostatecznego terminu poinformujemy telefonicznie lub mailowo.

ZAPISZ SIĘ NA WIZYTĘ

UMÓW SIĘ TELEFONICZNIE

NAPISZ DO NAS

WSPARCIE PSYCHOLOGA

Odchudzanie to nie tylko trudny ale i długotrwały proces, to wyzwanie, które wymaga często przeorganizowania nie tylko stylu odżywiania się, ale też trybu życia, na przykład poprzez wprowadzenie do planu dnia aktywności fizycznej. Samemu może być trudno poradzić sobie z wytrwaniem w tym procesie, dlatego tak ważne jest poszukiwanie źródeł pomocy. Jednym z nich jest rozmowa z psychologiem lub couchem.
 

Ponieważ wiemy jak trudno zdecydować się na taką wizytę- zachęcamy do odwiedzenia naszego psychologa  bezpłatnie. 

 

BEZPŁATNE PIERWSZE SPOTKANIE Z PSYCHOLOGIEM 


 

  • Trwa ok. 10-15 min - jest to krótka konsultacja, która pomaga tobie zaznajomić się z tym jak może wyglądać pomoc indywidualnie dobrana dla Ciebie, a psychologowi poznanie problemów i zasugerowanie jak może ci Pomóc.
  • Na pierwszym spotkaniu otrzymasz krótki PROGRAM MOTYWACYJNY w formie broszurki, który pomoże podjąć pierwsze kroki w motywowaniu samego siebie. 

 

  

 

NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY - CO MOŻESZ ZYSKAĆ DZIĘKI SPOTKANIU Z PSYCHOLOGIEM ?


Czynniki psychiczne często na tyle utrudniają odchudzanie, że staje się ono niemożliwe bez profesjonalnej pomocy.


Krok 1. Zdasz sobie sprawę, że nadwaga i otyłość to najczęściej nie problem związany po prostu ze spożywaniem nadmiernej ilości pokarmu czy braku aktywności fizycznej. Być może jedzenie jest traktowane jako sposób na odreagowanie stresu oraz na pozbycie się lęków i smutków. Zjadasz za duże porcje? Są one zbyt tłuste i słodkie? Odpowiedz sobie na pytanie dlaczego się tak dzieje i w jakich sytuacjach. Czy jedzenie nie jest sposobem na nudę lub zmęczenie? W jaki sposób odżywia się twoja najbliższa rodzina? Być może powielasz ich niezdrowe nawyki żywieniowe? Odpowiedzi na te pytania możesz poszukać wraz ze swoim psychologiem.

 

Krok 2. Popracujesz nad samooceną i pewnością siebie. Nie powinna ona być zależna od liczby kilogramów na wadze. Przestań się łudzić, że po zrzuceniu 20 kg twoje życie będzie wyglądać inaczej. Ono może wyglądać inaczej nawet dziś, jeśli popracujesz nad nastawieniem do samej siebie. Skup się na częściach ciała, z których jesteś zadowolona. Zamiast zadręczać się jakie to twoje nogi są grube, a brzuch zwisający, spróbuj wyobrazić sobie jak one mogą wyglądać, kiedy zaczniesz zdrowo się odżywiać i ćwiczyć.

 

Krok 3. Będziesz  dla siebie bardziej wyrozumiała/ły. Nie stawiaj zbyt wysokich wymagań, bo odbiją się one negatywnie na twoim zdrowiu i na motywacji do gubienia kilogramów. Metoda małych kroków jest najskuteczniejsza. Zaplanuj sobie nagrodę, kiedy osiągniesz twój pierwszy cel, np. utrata 2 kg.

 

Krok 4. Zwiększy się Twoja motywacja w działaniu - a efekty będą długofalowe. 

 


 

CO  JESZCZE MOŻE CI POMÓC? GRUPA WSPARCIA! 


 

Być może wolisz spotkania w grupie? U nas możesz skorzystać też ze spotkań w grupie wsparcia. 


CZĘSTO MOC TKWI W GRUPIE - ODCHUDZANIE W GRUPIE WSPARCIA DAJE DUŻO LEPSZE REZULTATY.


W każdej grupie, czy to terapeutycznej, czy grupie wsparcia, zachodzą pewne zjawiska, które sprzyjają radzeniu sobie ze swoimi problemami. Te czynniki to:

 

  • zaszczepianie nadziei – jeden z uczestników, bądź osoba prowadząca mogą dysponować dowodami, że np. schudnięcie jest możliwe. Dla uczestników ważne jest też obserwowanie postępów u innych – widząc, że osoby z grypy chudną – powstaje w nas nadzieja, że i nam się to uda.
     
  • uniwersalność – w grupie osoby z np. z kompulsywnym objadaniem mają możliwość zauważenia, że nie tylko one borykają się z tym kłopotem. Takie doświadczenie powoduje doznanie ulgi i zmniejszenie poczucia wyobcowania ze społeczeństwa spowodowane problemem
     
  • udzielanie informacji –  uczestnicy czerpią nowe informacje i sposoby radzenia sobie z problemem nie tylko od prowadzącego czy eksperta, ale też od siebie nawzajem. Taka wymiana wiedzy między uczestnikami jest dla nich bardzo cenna.
     
  • altruizm – grupa wyzwala chęć pomocy drugiej osobie, która często pełni pozytywną funkcję także dla osoby pomagającej np. mobilizuje do dalszego przestrzegania rad, które osoba przekazała innym.
     
  • rozwój umiejętności społecznych – często przez problemy np. z nadwagą następuje wycofywanie się relacji w życiu społecznym. Grupa daje możliwość sprawdzenia co rzeczywiście sprawia, że osoba nie nawiązuje relacji, co może okazać się bardzo pomocne.
     
  • katharsis – w grupie istnieje możliwość odreagowania emocjonalnego, można opowiedzieć o swoich uczuciach związanych z problemem, które często trudno jest wyrazić wobec bliskich osób.

 
Dodatkowo, przeprowadzone badania wskazują na fakt, iż zadeklarowanie w grupie chęci realizacji celu sprzyja jego szybszemu osiągnięciu. Warto więc skorzystać z grupy, dzięki której można zrealizować swój cel.
 

Nasi SPECJALIŚCI 
TYCHY:

 


EDYTA WIELEK

 


KATOWICE

 


ANNA ZAWRZEL

Wszelkie prawa zastrzeżone dla Instytut Dietetyki i Promocji Zdrowia by SPECTRUM MARKETING © 2016

  +48 787 323 370

 

    rejestracja@instytutdietetyki.pl

 

GABINET W TYCHACH

 

al. Piłsudskiego 27
43-100 Tychy

 

 

 

 

 

GABINET W KATOWICACH

 

ul. Podgórna 4
40-008
Katowice

GABINET W ZABRZU

 

ul. Wolności 338b
41-811 Zabrze

GODZINY OTWARCIA:

 

poniedziałek 8:00 – 16:00
wtorek 08:00 – 16:00
środa 11:00 – 19:00
czwartek 11:00 – 19:00
piątek 08:00 – 16:00

 

NASZE SIEDZIBY

DOŁĄCZ DO NAS W SIECI:

KONTAKT:

Nasi Partnerzy:

 

DANE DO PRZELEWÓW:

 

Instytut Dietetyki i Promocji Zdrowia

41-409 Mysłowice, Kosztowska 27

ING BANK ŚLĄSKI: 50 1050 1399 1000 0091 4749 5429


Kod Swift ING Banku Śląskiego czyli: INGBPLPW
IBAN tworzymy poprzez dodanie tylko liter PL przed numerem rachunku.

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO Z NOWINAMI O ZDROWYM ŻYCIU?

ZAPISZ SIĘ DO
ZDROWEGO NEWSLETTERA

tel. 787 323 370

NAPISZ DO NAS